Va en rolig dag i Arboga igår.

Va ju som sagt i Arboga igår och hälsa på min kusse :) Tog en del fina bilder på henne osv.. Annars så gick vi bara runt på stan, träffa några utav hennes kompisar o så.
 
 Sen när ja kom hem så läste ja klart novell-bloggen ja börjat läsa på då de va över 60 kap. ja va tvungen att läsa för att fatta allt o så. De va därför ja inte blogga igår häller.. Sorry för de.
 
Ni kan ävenen få se 2 fina bilder på min kusse och en på vad vi även gjorde igår 
Som ni ser så är min kusse på bilderna till höger o vänster och bilden i mitten är på en bild när min kusse webba med en random-kille.. De va också en utav sakerna vi gjorde igår :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide