Söndag o allt.

Bara jag som inte har något liv och läser en massa gamla kap. på novellbloggar och kollar på IG? Har också skit kul och reta Carro c; Haha, älskar dig Carro. Bara du inte dödar mig när jag sover. Söndag idag också. Skola imorgon, men gör inget då de är en chill dag c:
 
JB är också här i Sverige! OMFG... Håller typ på att dö. Ska dock inte på hans konsert :c
Min instagram » http://instagram.com/busflickaan
-
Alla som nu inte ska gå på Justin kan kolla på SVT1 imorgon runt 18:30 då det kommer sändas på TV:n fast inte hela konserten. Tror också de kommer sändas på TV4 dock inte hela konserten där heller.
Håll ögonen öppna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide