Ni som gilla statusen på FB:

La ut en "Gilla så skriver jag en text om dig på min blogg :)" för några dagar sendan så tänkte skriva en text om alla som gilla nu ..

 

Carro:
Du är en underbar tjej jag känt i ca. 3-4år. Vi träffades nog på de märkligaste sättet man kan träffas på då vi träffades på Habbo, men är glad att vi träffades så! Vi har en massa roliga minnen tms på Skype, FB osv. Och i sommar träffas vi äntligen! Vi kommer ha de bäst!


David:
Dig känner jag inte så bra, men vi har snackat på Skype och där ifrån så värkar du snäll och en schysst kille. Du är säker också jätte snäll i irl. Skulle nog säkert kunna träffa dig c:

 

Saga:
Känner inte dig så bra. Har häller inte snackat med dig på Skype (om du nu har det) så vet häller inte hur du är, men du är säkert snäll c:

 

Josefin:
Dig har jag känt sen 4:an och du är snäll osv. Haha, och så har du hök-ögon (som Elli säger c;). Vi har gjort en massa roliga saker tsm som sovit-över, vart på läger (t.ex Åland o Spannarboda). Vi har hittat på en massa roliga saker under dessa alla år då vi känt varandra.

 

Emma:
Dig känner jag inte så bra, men i skolan är du snäll och schysst. Skulle säkert kunna va vän med dig om ja kände dig bättre c:

 

Sebbe:
Känner inte dig, men vad jag vet så är du snäll och omtänksam.

 

Camilla:
Dig har jag också känt sen 4:an som Josefin. Vi har hittat på en massa skoj under alla år vi känt varandra. Vi har även vart på läger och dom har som vanligt vart roliga förutom när du dampat på mig o Elli c; Vi har även sovit-över som vilken annan kompis som helst och de har vart lika roligt de c:

 

Agneta:
Du är världens bästa moster! Du förstår en och hjälper en när man behöver hjälp. Ditt skratt är också ett utav som underbaraste skratt jag hört. Jag är glad att du blev min moster för i fall du inte var de skulle jag vart avundsjuk på den som fick ha dig som moster. Du är också en fantastisk författare! Hoppas allt går bra med dina böcker och framtiden!

 

Becka:
Dig har jag känt sen blöjan då du är en utav mina tremänningar. Vi har haft väldigt rolig ihop och hoppas vi kommer ha de framöver också. Vi har gjort en massa saker tms som t.ex busringt, vart med varandra osv. Hoppas också vi får en massa år framöver med glada skratt.

 

Ida:
Dig har jag också känt sen blöjan då du är en utav mina kusiner. När vi var små så hitta vi alltid på en massa bus och stoj som när vi va till Ullared (om du minns de). Vi var sästan som två systar när vi väl börja prata med varandra. Hoppas vi aldrig tappar kontakten för du är en som man helst inte vill de med.

 

Alex:
Du är som en bror för mig. Kan nästan säga allt till dig. Visst vi har bråkat osv, men de gör ju alla vänner och vi har även reddit ut de varje gång. Du står också nästan alltid på min sida och stöttar mig. Hoppas också vi träffas i sommar för de skulle va awesome! Glöm inte att du alltid kan komma till mig om du behöver hjälp (fast du nu inte skulle de, men ändå).

 

Jennifer:
Dig har jag känt sen blöjan då din mamma var dag-mamma till Jens och även Niklas. Vi har vart som systar. Vi har hittat på en massa bus och stoj. Kommer du ihåg när vi sa att vi va tvillingar? c; Haha. De tråkiga är bara att vi tappat kontakten nu på SSN :c Hoppas vi börjar snacka mer iaf.

 

Stina:
Dig lärde jag känna genom Carro. Vi har haft en massa roliga stunder på FB, Skype osv. Som t.ex när vi snackat med Johan på Skype c; Vi har även webbat och även då haft riktigt kul. Hoppas vi träffas någon dag i irl för de skulle va väldigt kul o träffa dig i irl c:

 

Natta:
Dig har jag också känt sen blöjan. Du är en utav dom mest underbaraste personerna ja känner! Jag kan verkligen säga allt till dig och ja vet att du aldrig skulle säga de till någon annan. Hoppas vi aldrig tappar kontakten! Om du gifter dig ska jag va brudtärna. Vi har även haft en massa sjukt underbara minnen som när jag vart i Arboga eller när du vart här i Linde!

 

Ellinor:
Du är en fantastisk vän. Du har hjälp mig igenom mycket i skolan och även utanför skolan. Du har alltid funnits där för mig och stöttat mig när jag haft de svårt. Hoppas vi aldrig tappar kontakten. Och vi har även en massa galna minnen då vi va på semester (2012) och när vi vart iväg på läger eller med dina hundar runt om i Sverige. Hoppas du vet att ja alltid finns där för dig vad som än händer fast de finns ett undantag som är att iaf du tar JB c;

 

Sandra:

Dig börja jag känna genom Carro. Vi har haft en massa fina minnen tsm om man kan kalla FB-minnen för minnen c; Förut så hade vi bättre kontakt än nu. Hoppas vi inte tappar kontakten helt iaf! Vill träffa dig irl då du e awesome! Kolla bara sin stil (på dina kläder). Du äger bruden! Hoppas också vi börjar snacka mer igen för vill inte mista dig som vän då de e helt underbar. Du är en utav dom som förstår mig bäst. Dig kan kan lita på upp till 100% då man vet att du aldrig skulle säga de man sagt till dig till andra. You are awesome, do not forget it.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ppppppst. Jennifer! Schysst och snäll är samma sak...!

Svar: I don't care
jennick.blogg.se

2013-04-10 @ 18:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide