-

Elli.. eller om vi ska ta hela ditt namn Ellinor Sandin!
Du är underbar som du är! Jag är glad att du vart min bästavän! Haha... I varje jävla text skriver man så men det är för att det är sant!
 
Jag kommer ihåg alla gånger vi haft sjukt kul... Som på semstern när du skrek i sömnen att valpen inte kommer ut! Haha.
 
Vi har bråkat lite då och då och jag kan erkänna med handen på hjärtat att jag startat många utav dom utan anledning och det ber jag så mycket om ursäkt för!
 
Minns nästan alla våra underbara gånger och hoppas på att vi får många fler! 
 Jag skulle kunna göra allt för dig för att få dig att må bra!
 
Och den här texten va bara till dig Elli eller Ellinor Sandin om man ska skriva hela ditt namn! Kan skriva en hel bok om våra stunder tsm om jag bara ville!
 
Du är underbar och perfekt som du är! Glöm inte det. Vad alla andra patetiska och avundsjuka människor säger så kommer du och förbli underbar och perfekt!
 
INGEN ska få trycka ner dig, okej?! Den som gör det kommer att få med mig och göra... Vet att jag inte är så svårt motstånd, men jag kan faktiskt många fula ord som kan kränka en person väldigt mycket.
 
Jag må va liten, men stark är jag! ~
 
Hoppas du lärde dig lite utav texten och tog vara på orden... Du är värd mycket bättre personer än dom som svikt dig med sina onda själar!
 Vi mot värden för alltid... Vi klara allt tsm!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

:'D<3

Svar: :)<3
jennick.blogg.se

2013-04-13 @ 00:12:31
URL: http://www.faaithful.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide