1-10 dags lista | Dag 1 - 10 fakta om mig själv

Tänkte kö en 1-10 dags lista. Får väll se hur de går c: Ska iaf försöka gö 1 punkt varje dag.
 

Dag 1 – 10 fakta om mig själv

Dag 2 – 9 saker jag gör varje dag

Dag 3 – 8 saker som irriterar mig

Dag 4 – 7 rädslor

Dag 5 – 6 sånger jag tycker om

Dag 6 – 5 saker jag inte kan leva utan

Dag 7 – 4 minnen jag aldrig glömmer

Dag 8 – 3 ord jag inte kan gå en dag utan att säga

Dag 9 – 2 saker jag önskar jag kunde göra

Dag 10 – nån/nåra personer jag litar på


Dag 1 – 10 fakta om mig själv
 
1. Jag är rädd för spindlar
2. Jag har två syskon
3. Jag hatar att ha uppsatt hår då ja tycker att ja inte passar idé
4. Älskar sommaren!
5. Heter @busflickaan på Instagram
6. Klarar inte några timmar utan min mobil
7. Är cola beroende c;
8. Jag vill ha sommar nu!
9. Jag älskar novell-bloggen jssmn sjukt mycket!
10. Jag älskar alla olika sorters djur förutom spindlar, ormar osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide