-

Caroline Jennifer Engstrand

Dig har jag känt sen 6:an ungefär och vi träffades nog på de underligaste sätt man kan ha gjort. Våran historia började så här...

Jag som alla andra skaffa Habbo (då typ alla hade det när jag gick i 4-6:an). Jag skaffa Habbo och spelade det ett tag, skaffa nya vänner på det osv. Vissa snacka jag bara med och inge mer, men en dag så var det en tjej vid namn .ChokladTjejen. som jag addade för skojs skull. Först hade jag bara henne som vän och en gång när jag hade tråkigt börja jag skriva med henne på Habbo-chatten och efter ett tag började jag stalka henne på Habbo. Och där var det där det hela började...

Efter att ha stalkat henne och skrivit till henne i Habbo-chatten så vart vi bra ”vänner” och så föreslog någon utav oss ”varför inte adda varandra på MSN ist?” och så gjorde vi det. Vi satt uppe till 05 och skrev till varandra. Jag lärde och känna Noah, Stina, Lina och Sandra då dom också va mer och chatta med oss på MSN. Vi skicka bilder på oss till varandra och bevisa för varandra att vi inte var några peddos, haha. Sen när jag även skaffa BDB (bilddagboken) så vart vi ”vänner” där också och även på FB (facebook) när jag skaffa det. Sen så skaffa vi varandra även på KIK osv.

Tiden gick och vi blev ännu bättre vänner och börja kalla vandra för BF’s. Och när du sa att du var min BF vart jag super-duper-glad. Var en utav mina bästa dagar i mitt liv.

Du har hjälp mig igenom mycket och stått vid min sida i vårt och torrt. Man kan alltid lita på dig upp till 110%! Kommer ihåg alla Skype-gånger vi haft själva när vi webbat eller när t.ex Johan vart med, haha. Varje gång har man fått sjukt ont i magen då Johan har sån sjukt skön humor.

Jag har känt dig i några år, men det känns som om vi känt varandra sedan blöjans tid. Du gör mina dagar 1000 ggr. bättre! Du kan alltid få en att må bättre igen iaf man mår dåligt. Visst vi har små bråkat då och då, men det gör väll alla BF’s? Eller har jag fel?

Du är min syster som jag aldrig fick. Vill bara tacka dig för att du finns och att du blev just min vän och inte någon annans på Habbo. Är också sjukt glad att Habbo finns och att överhuvud taget att vi båda skaffa Habbo och träffade varandra. Hoppas vi aldrig och då menar jag aldrig tappar kontakten för det skulle bara det största misstaget jag skulle göra i hela mitt liv.

Och i sommar träffas vi äntligen! Vi kommer ha det bäst. En massa skit snacka, godis, bad osv. Kommer bli den bästa sommaren i hela mitt liv! Kommer aldrig glömma den dag vi skrev på MSN och träffades på Habbo och blev vänner eller som vi är nu BF’s. Oförglömliga minnen!

Älskar dig Majsan! BF’s forever!

Hoppar du, hoppar jag.


Kommentarer
Postat av: majsan

awwwwhh ja älskar dig så himla mycke så de finns inte! sommar kommer no bli askulig :D!!<33 bästastebästavänförevigt!♥<333333333

Svar: älskar dig också! mm, kommer äga sönder <33 bästis fästis forever! :*♥<33
jennick.blogg.se

2013-04-26 @ 21:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide